úterý 6. září 2011

Výlet za Haj-jim

Jednoho slunečného dne jsem přemýšlel, kam bych vyrazil na svém GPZ. Všechny cesty kolem Brna mě nelákaly, tak jsem si řekl, že vyrazím na pokec za Haj-jim do Ostravy. A jelikož jsem nevěděl, jak se k němu dotat, zeptal jsem se ho, jak nejjednoduššeji by mi popsal cestu k jeho domu. A Haj-ji odpověděl nejjednodušeji jak to jen šlo. Prý: Sjedeš z dálnice, pak pořád rovně pak na druhém kruháči vpravo a jsi u Friska (což je Haj-jiho základna). A tak se i stalo. Poseděli jsme a povykládali. Prostě příjemné odpoledne.

2 komentáře:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkně bys to doplantal...
    Zadání znělo, sjedeš z dálnice, jedeš furt rovno a za druhým kruháčem doprava. Ještě že jsem ti to poslal na mapě, protože se svou sklerozou bys po Ostravě bloudil dodnes.

    OdpovědětVymazat