čtvrtek 22. září 2011

Coolux workshop

Mám za sebou týden plný dojmů. Absolvoval jsem workshop firmy Coolux, což je německá firmička, dodávající media servery pro projekce všeho druhu. Neuvěřitelná práce, až jsem chvílemi nechápal, jaké finty jejich produkty dovedou. Pracovat s videem v reálném čase a ještě k tomu v prostoru. Spousta efektů, které jsou počítány v reálném čase taktéž. No šla mi z toho hlava kolem, co všechno to dokáže. V divadle s jejich produktem pracuju, samozřejmě v nižší verzi, protože tuhle by nám asi nikdo nekoupil, jelikož to vyjde asi na milion korun. Hold hračička pro vataře a velké firmy. Ale dokážu si představit, že by mi takový server hučel doma v místnosti a člověk by si na to chodil hrát. Technologie promítání jdou směle dopředu a to mílovými skoky. A je to dobře, aspoň je na co se podívat.

Malá ukázka práce se servery Coolux Pandoras Box:
Parádní hudebně-vizuální projekt:


Trošku z jiného soudku, pro potěchu oka křesťanova (mapping sochy Ježíše Krista v Rio de Janeiru):

Žádné komentáře:

Okomentovat